شروع روزهای دانشجویی، برگی جدید در دفتر زندگی هر جوانی است و بسیاری از فارغ‌التحصیلان، از روزهای دانشجویی خود به‌عنوان بهترین خاطرات‌شان یاد می‌کنند. طراحی استایل زیبا و جذاب برای حاضرشدن در محیط‌های آکادمیک همیشه پیش از شروع ترم تحصیلی ذهن دانشجویان را به خود مشغول می‌کند و این مسئله برای دانشجویان دختر به‌دلیل قوانین پوششی خاص دانشگاه‌ها پررنگ‌تر هم می‌شود. به همین منظور قصد داریم در ادامه مطلب چندین استایل دانشجویی دخترانه جذاب با پارچه الیاف طبیعی را بررسی کنیم و نکاتی را برای داشتن یک تیپ دانشجویی شیک بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

استایل دانشجویی

نکات مهم برای داشتن استایل دانشجویی دخترانه شیک

برای داشتن یک استایل دانشجویی شیک و دخترانه رعایت دو نکته بسیار لازم و ضروری است. نکته اول این است که سعی کنید از آیتم‌های رنگی در پوشش خود استفاده کنید و مرتبا سیاه نپوشید. اگرچه تیپ‌های تماما مشکی به شدت جذاب‌اند و بدن شما را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهند، اما لازم نیست همیشه خود را محدود به لباس‌های مشکی کنید. اگر دانشگاه شما قوانین خاصی برای پوشش دارد و حتما باید از مقنعه استفاده کنید، می‌توانید گاهی مقنعه مشکی‌تان را کنار بگذارید و از مقنعه‌هایی با فرم جدیدتر و رنگ‌های جذاب‌تر استفاده کنید.

فقط فراموش نکنید رنگ مقنعه‌تان اهمیت زیادی دارد و باید به شکلی انتخاب شود که با دیگر بخش‌های استایل‌تان هارمونی ایجاد کند. اگر دوست ندارید مقنعه‌تان رنگی به‌جز مشکی داشته باشد، می‌توانید دیگر آیتم‌های استایل‌تان را رنگی انتخاب کنید. مانتو، شلوار لینن و کفش گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانند رنگی به‌جز مشکی داشته باشند و جذابیت زیادی به استایل‌تان بدهند. بهتر است رنگی که انتخاب می‌کنید با تنالیته پوست‌تان هماهنگی بالایی داشته باشد تا جذابیت میکاپ و استایل‌تان بیشتر به چشم بیاید.

استایل دانشجویی دخترانه

نکته دوم، انتخاب یک کیف یا کوله مناسب است. شاید فکر کنید کیف و کوله تنها برای حمل وسایل به کار می‌آید و قرار نیست نقش خاصی در استایل‌تان داشته باشد. اما سخت در اشتباهید! رنگ و فرم کیف و کوله می‌تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند و نقش بسیار تاثیرگذاری در جذابیت پوشش شما داشته باشد! دانشجویان عمدتا ترجیح می‌دهند از کوله‌های مشکی استفاده کنند تا هم ست کردن آن با دیگر آیتم‌های استایل آسان باشد و هم کثیفی روی آن کمتر به چشم بیاید. اما پیشنهاد ما این است که در صورت امکان، چند کیف و کوله با رنگ‌های مختلف داشته باشید و حتما از آن‌ها استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ کیف و کوله، چرخه رنگ به کمک شما می‌آید. کیف و کوله رنگی، بسیار جذاب است و می‌تواند استایل شما را تماشایی کند. می‌توانید رنگ آن را با رنگ کفش‌تان ست کنید و یک ترکیب جالب داشته باشید. انتخاب یک کیف یا کوله روشن در استایل‌های تیره و انتخاب یک کیف یا کوله تیره در استایل‌های روشن می‌تواند گزینه بسیار منطقی و زیبایی باشد.

بهترین استایل دانشجویی

چگونه بهترین استایل دانشجویی را داشه باشیم؟

برای داشتن بهترین تیپ دانشجویی باید حواس‌تان به مهم‌ترین آیتم پوشش‌تان باشد. اگرچه هر کسی به یک آیتم توجه بیشتری دارد و در استایلش آن را شخصی‌سازی می‌کند، اما آیتمی که بیشتر به چشم می‌آید، نقش اساسی‌تری در استایل شما دارد.

  1. پوشش بالاتنه شما همان بخش مهم استایل‌تان است که باید ابتدا روی آن تمرکز کنید. در حقیقت دیگر آیتم‌های استایل شما باید با این بخش ست شوند. منطقا انتخاب رنگ و مدل مانتو و سپس ست کردن کیف، کفش، شلوار و اکسسوری بسیار ساده‌تر از زمانی است که اول رنگ و مدل کفش خود را انتخاب کنید و سپس بخواهید بقیه آیتم‌های پوششی را بر اساس آن چیدمان کنید.
  2. نکته مهم دیگر در ست کردن تیپ، هماهنگی رنگ حداقل دو آیتم در پوشش‌تان است. این یکی از راحت‌ترین فرم‌های هارمونی رنگ است که می‌توانید از آن پیروی کنید. برای مثال رنگ مانتو یا کفش‌تان می‌تواند شبیه به هم باشد. هم‌رنگ بودن کوله و شلوار نیز گزینه دیگری است که روی میز خواهید داشت. بهتر است بین دو آیتمی که انتخاب می‌کنید، در پوشش‌تان فاصله وجود داشته باشد. مثلا اگر کوله و مانتوی شما هم‌رنگ باشند، استایل شما چندان به چشم نمی‌آید، اما هم‌رنگ بودن مانتو و کفش و متفاوت بودن رنگ شلوار با این دو آیتم جذابیت بصری ایجاد می‌کند.
  3. چندان به خودتان سخت نگیرید! مهم‌ترین نکته‌ای که در داشتن یک استایل دانشجویی دخترانه و شیک باید به آن توجه کنید، همین است. راحت پوشیدن یکی از اصول پایه‌ای طراحی استایل برای محیط‌های کژوالی مثل دانشگاه است. در طول ترم‌های تحصیلی، شما مدت زمان زیادی را در محیط دانشگاه می‌گذرانید و حتی ممکن است بعضی روزها از صبح تا شب درگیر دانشگاه‌ و کلاس‌هایتان باشید و منطقا نباید استایل شما به شکلی باشد که در طول روز احساس راحتی نداشته باشید و بر خستگی‌تان افزوده شود. بنابراین تا جایی که می‌توانید باید آیتم‌هایی را انتخاب کنید که با آن‌ها راحت هستید.
  4. برای مثال کفش‌های پاشنه‌بلند اصلا انتخاب مناسبی برای دانشگاه نیستند. در مقابل، انواع کتونی‌ها می‌توانند گزینه بسیار راحتی برای گذراندن یک ترم تحصیلی پررفت‌وآمد باشند. رنگ‌ها و جنس پارچه هم می‌توانند این راحتی را برای شما دوچندان کنند. برای مثال در فصول گرم سال پوشیدن یک مانتو خنک و روشن احساس راحتی بیشتری به شما می‌دهد. حواس‌تان به سایز لباس‌تان در استایل دانشجویی باشد! بیش از حد تنگ بودن آیتم‌های اصلی قطعا شما را اذیت خواهد کرد. تمیزبودن آیتم‌های استایل دانشجویی مهم‌تر از نو بودن آن‌ها است. سعی کنید همیشه لباس‌هایتان را تمیز و اتوکشیده نگه دارید تا کاریزمای بیشتری داشته باشید.
جدیدترین استایل دانشجویی

جدیدترین استایل دانشجویی

در طراحی استایل خود خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید گاهی از جدیدترین ترندها پیروی کنید. لایه‌لایه پوشیدن لباس یکی از ترفندهایی است که در فصول سردتر سال می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. علاوه‌براین، لایه‌لایه لباس پوشیدن می‌تواند دمای بدن شما را تنظیم کند و می‌توانید هر بار برای رفت‌وآمد میان کلاس و محوطه دانشگاه تنها یکی از آیتم‌های پوشش را کم و زیاد کنید.

اکسسوری‌ها نیز امروزه نقش بسیار مهمی در استایل دانشجویی دخترانه دارند. در واقع انتخاب اکسسوری‌ مناسب می‌تواند استایل شما را از یکنواختی در بیاورد و جذابیت زیادی به آن ببخشد. البته این مهم است که در استفاده از آن‌ها زیادی‌روی نکنید و سعی کنید آیتم‌های مناسبی را انتخاب کنید. گاهی یک ساعت مچی هم می‌تواند به کلی استایل شما را تغییر دهد.

حتما بخوانید  انواع شومیز لنین را بشناسید

دستمال گردن‌ها، انگشترها، دستبندها و گردنبندها نیز آیتم‌های دیگری هستند که استایل شما را جذاب‌تر می‌کنند. این کاملا به خلاقیت شما بستگی دارد و مهم نیست چقدر می‌خواهید برای داشتن آن‌ها هزینه کنید. تنها لازم است تنالیته پوست خود را بشناسید و بر اساس آن‌ها اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که هارمونی جذابی با پوست و پوشش شما ایجاد کند.

انتخاب تیپ دانشجویی

اصول انتخاب تیپ دانشجویی

در انتخاب آیتم‌های اصلی پوشش، باید یک سری اصول ابتدایی را رعایت کنید. خصوصا که بسیاری از دانشگاه‌ها قوانین پوششی خاص خود را دارند و چندان نمی‌توانید با استایل روزمره خود در محیط دانشگاه حاضر شوید. بنابراین باید بتوانید از همین امکاناتی که مطابق با قوانین دانشگاه دارید، به‌خوبی استفاده و اصولی را برای شیک‌ترشدن استایل خود رعایت کنید.

انتخاب مانتو مناسب دانشگاه

انتخاب مانتو مناسب دانشگاه

مانتو یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های پوشش شما خواهد بود. اصولی که می‌توانید برای این آیتم رعایت کنید عبارتند از:

  • حواستان به بلندی و کوتاهی قد مانتو باشد. بر اساس قوانین بسیاری از دانشگاه‌ها، قد مانتو حداقل باید تا میانه ران پا باشد و می‌توانید با توجه به قد خود و دیگر آیتم‌های استایل، سایز آن را تنظیم کنید.
  • رنگ مانتو اهمیت زیادی در نتیجه نهایی استایل شما دارد. اگر دانشگاه، قوانین خاصی برای رنگ مانتو شما در نظر نگرفته است، می‌توانید گاهی از رنگ‌های روشن و جذاب و استفاده کنید.
  • جهت رعایت و احترام به قوانین فضای آکادمیک، توصیه می‌کنیم مانتویی را انتخاب کنید که طراحی ساده و کژوالی داشته باشد. مانتوهای پرزرق و برق چندان برای فضای دانشگاه مناسب نیستند.
  • به‌طورکلی پوشیدن مانتوهای جلوبسته در محیط دانشگاه و فضای آکادمیک بهتر است، اما اگر محدودیت خاصی در این زمینه ندارید، می‌توانید از مانتوهای جلوباز، شومیزهای نسبتا بلند و مانتوهای کتی استفاده کنید.
  • در قوانین دانشگاه‌ها عموما مانتوهای تنگ جایی ندارند و البته می‌توانند راحتی استایل شما را از بین ببرند. بهتر است از مانتوهایی متناسب با سایز خود استفاده کنید.
  • در فصول گرم سال از مانتوهای خنک با الیاف طبیعی استفاده کنید تا از گرما اذیت نشوید.
انتخاب مقنعه مناسب دانشگاه

انتخاب مقنعه مناسب دانشگاه

مقنعه، آیتم مهم دیگری است که تیپ دانشجویی شما را در دانشگاه تکمیل می‌کند. اگرچه برخی از دانشگاه‌ها به شما اجازه استفاده از شال و روسری هم می‌دهند، اما با توجه به قوانین اکثر دانشگاه‌ها، اصولی که برای انتخاب مقنعه مناسب باید رعایت کنید را برایتان شرح می‌دهیم:

  • مقنعه‌ای که انتخاب می‌کنید باید سر و گردن شما را کاملا بپوشاند. قد آن به سایز آیتم‌های پوشش‌تان بستگی دارد و می‌توانید از مقنعه‌هایی با قد متوسط یا بلند استفاده کنید.
  • می‌توانید رنگ‌های متنوعی برای مقنعه انتخاب کنید، اما توصیه می‌کنیم حتما یک مقنعه مشکی در میان لباس‌هایتان داشته باشید. ست کردن آیتم‌های استایل دانشجویی دخترانه با مقنعه مشکی راحت‌تر از دیگر رنگ‌ها است.
  • مقنعه‌های طرح‌دار با فرم‌های مختلف در بازار موجودند. می‌توانید انواع مقنعه‌های تل‌دار و کرواتی را تهیه کنید که زیبایی استایل دخترانه شما را دوچندان می‌کند.
  • بهتر است جنس مقنعه سبک و خنک باشد تا در فصول گرم سال اذیت نشوید. مقنعه‌هایی که در متریال پارچه‌شان از پلی‌استر زیادی استفاده شده است، باعث خارش و حساسیت پوست گردن و سرتان خواهند شد. مقنعه‌های نخی گزینه بسیار مناسبی هستند. علاوه‌براین، بهتر است از مقنعه‌هایی با جنس و فرم لیز و سر استفاده نکنید تا در طول روز بارها مجبور به تنظیم آن نشوید.
انتخاب شلوار مناسب دانشگاه

انتخاب شلوار مناسب دانشگاه

شلوار مناسب می‌تواند استایل شما را با تغییرات زیادی مواجه کند. این مهم است که شلوار شما با دیگر آیتم‌های استایل‌تان هارمونی داشته باشد و فرم آن‌ها را تکمیل کند. اصولی که برای انتخاب شلوار باید رعایت کنید عبارتند از:

  • قد شلوارتان نباید آن‌قدر کوتاه باشد که ساق و مچ پای شما را نمایان کند. اگر شلوار کوتاهی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با جوراب ساق‌بلند این مشکل را حل کنید.
  • شلوارتان نباید بیش از حد تنگ باشد. شلوارهای تنگ علاوه‌بر راحت نبودن، قوانین بسیاری از دانشگاه‌ها را زیر پا می‌گذارند. شلوارهای راسته، بگ و مام می‌توانند گزینه مناسبی برای استایل دانشجویی دخترانه باشند.
  • رنگ شلوار در استایل نهایی شما تاثیرگذار است. می‌توانید از جین‌های تیره و روشن برای تکمیل تیپ خود استفاده کنید. اگر تن‌خور شلوارهای کتان در استایل‌تان بهتر است، محدودیتی در انتخاب آن‌ها نخواهید داشت.
  • شلواری که برای دانشگاه انتخاب می‌کنید نباید زاپ‌دار و پاره باشد. این کاملا خلاف قوانین پوششی فضای آکادمیک است.
  • بهتر است از شلوارهای ساده و بدون طرح برای استایل دانشجویی خود استفاده کنید.
انتخاب کیف مناسب دانشگاه

انتخاب کیف مناسب دانشگاه

همان‌طور که در بخش‌های پیشین گفتیم، کیف و کوله مناسب می‌تواند باعث تغییرات زیادی در استایل شما شود. فرم و رنگ کیف در استایل دانشجویی بسیار اثرگذار است و بنابراین می‌توانید با توجه به اصولی که در ادامه ذکر می‌کنیم، انتخاب مناسبی داشته باشید:

  • اندازه و سایز کیف یا کوله دانشجویی‌تان باید کاملا متناسب با وسایلی که حمل می‌کنید، باشد و کلیه لوازم شما را در خود جای دهد. اگر دانشجوی رشته هنر یا تربیت بدنی هستید، وسایل‌تان عموما بیشتر از سایر دانشجوها است و بهتر است کوله یا کیف بزرگتری انتخاب کنید.
  • دوام و جنس کوله و کیف شما بسیار مهم است. توصیه می‌کنیم کالایی را انتخاب کنید که بیشتر از یک سال برایتان کاربرد داشته باشد.
  • ارگونومی مناسب کیف یا کوله دانشجویی ضامن راحتی شما در فضای دانشگاهی خواهد بود. بهتر است کیفی را انتخاب کنید که حمل آن آسان است و وزن زیادی ندارد. در این فاکتور، کوله‌ها گزینه مناسب‌تری هستند، چرا که وزن آن‌ها روی هر دو شانه شما تقسیم می‌شود و فشار زیادی را به شما تحمیل نمی‌کنند. فراموش نکنید که ممکن است در طول روز ساعت‌ها در در دانشگاه باشید و کیف‌تان نباید موجب ناراحتی و خستگی شما شود.
  • رنگ‌های خنثی برای ست کردن کوله و کیف آسان‌تر هستند، اما رنگ‌های روشن و جیغ هم می‌توانند استایل شما را جذاب‌تر کنند.
انتخاب چادر دانشجویی

انتخاب چادر دانشجویی

اگر پوشش اصلی شما چادر است، می‌توانید از انواع مختلف چادرهای دانشجویی استفاده کنید. چادرهای سنتی و ساده، چادر خبرنگاری، چادر لبنانی، چادر عربی، چادر ملی، چادر قجری، چادر بحرینی، چادر جلالیب و … تنها بخشی از مدل‌های متنوعی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اصول انتخاب چادر مناسب عبارتند از:

  • قد چادر شما نباید اذیت‌تان کند و روی زمین کشیده شود. بهتر است چادر خود را طوری انتخاب کنید که قد آن تا مچ پا برسد.
  • اگر پوشیدن چادرهای سنتی برایتان دشوار است، انواع مدل‌های چادر دانشجویی می‌توانند استایل دانشجویی شما را تکمیل کنند. این چادرها عموما روی تن ساده‌تر می‌نشینند و رفت‌وآمد با آن‌ها آسان‌تر است.
  • توصیه می‌کنیم جنس پارچه چادر سبک باشد تا در کنار حمل وسایل دیگر در طول روز اذیت نشوید. علاوه‌براین، چادرهای سنگین عموما پارچه ضخیمی دارند و در روزهای گرم سال موجب اذیت‌تان خواهند شد.
  • اگر علاقه دارید، می‌توانید از انواع چادرهای دانشجویی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید.
حتما بخوانید  مدل مانتو لنین جدید طرح دار
استایل دانشجویی بر اساس فصل

استایل دانشجویی بر اساس فصل

یکی از انواع ایده‌هایی که می‌توانید در طراحی استایل دانشجویی خود از آن استفاده کنید، فصول مختلف سال هستند. یقینا استایلی که می‌توانید در فصول گرم سال داشته باشید با فصول سرد سال متفاوت است و می‌توانید از این تفاوت‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

استایل دانشجویی تابستانی

استایل دانشجویی تابستانی

در ترم‌های تابستانه و روزهای گرم سال، دانشگاه رفتن برای بسیاری از دانشجویان سخت می‌شود چراکه باید روزهای گرم و آفتاب سوزان را تحمل کنند. اما می‌توان با ترفندهایی در پوشش، این روزها را بهتر و راحت‌تر پشت سر گذاشت. در روزهای تابستانی توصیه می‌کنیم یک استایل خنک را امتحان کنید. جنس مانتو شما در این تصمیم اهمیت زیادی دارد. بهتر است مانتوهایی که از الیاف طبیعی و خنک تهیه شده‌اند را انتخاب کنید و سعی کنید رنگ کلی تیپ دانشجویی شما روشن باشد. رنگ‌های روشن گرمای خورشید را به خود جذب نمی‌کنند و گزینه مناسبی برای تابستان هستند. زرد، سبز، نارنجی و سفید رنگ‌هایی هستند که می‌توانند مناسب تیپ تابستانه شما باشند.

استایل دانشجویی زمستانی

استایل دانشجویی زمستانی

فصول سرد سال عموما برای دانشگاه رفتن مناسب‌تر هستند، اما نمی‌توان گفت که استایل کردن در فصل زمستان آسان است. سرمای هوا موجب می‌شود طراحی استایل سخت شود، چرا که شما در محوطه دانشگاه یا مسیر رفت‌وآمد ممکن است دمای بدن‌تان پایین بیاید و نیاز به لباس‌های گرم‌تری داشته باشید.

در مقابل، فضای کلاس‌ها با سیستم‌های گرمایشی گرم می‌شوند و لباس بیرونی شما احتمالا باعث اذیت شدن‌تان شود. در چنین شرایطی بهترین کار، انتخاب استایل‌های لایه‌لایه است. در بخش‌های قبلی در ارتباط با زیبایی و جذابیت این مدل استایل دانشجویی صحبت کردیم. در فصل زمستان پوشیدن چند لایه لباس به شما کمک می‌کند که اگر در محیطی با سیستم گرمایشی مناسب قرار گرفتید، یک یا دو لایه از لباس‌هایتان را کم کنید تا دمای بدن‌تان به تعادل برسد. می‌توانید از شومیزهای بلند، مانتوهای جلوباز و مانتوهای کتی برای فصل زمستان استفاده کنید.

زیر مانتو یک بافت یقه اسکی شما را گرم‌تر خواهد کرد و روی آن می‌توانید یک ژاکت یا کاپشن بپوشید. یک بوت زیبای چرم، شال گردن و دستکش هم می‌تواند تیپ شما را تکمیل کند.

استایل دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی پاییزی

پاییز بهترین فصل سال برای گذراندن روزهای دانشجویی است چون هوا نه آن‌‌قدر گرم است که شما را اذیت کند و نه آن‌قدر سرد است که بخواهید چند لایه لباس بپوشید. یک هودی، پافر یا سوییشرت می‌تواند دمای بدن شما را به تعادل برساند.

نیم‌بوت‌ها و کتونی‌های ساق‌دار نیز گزینه مناسبی برای فصل پاییز هستند. انتخاب رنگ‌هایی که با فضای رنگی فصل پاییز هارمونی داشته باشد، می‌تواند استایل دانشجویی جذابی برای شما بسازد.

استایل دانشجویی بر اساس رشته

استایل دانشجویی بر اساس رشته

اگر در فضای مجازی فعال باشید و صفحات دانشگاهی را دنبال کنید، متوجه می‌شوید بعد از مدتی استایل دانشجویان برخی از رشته‌ها به یکدیگر شبیه می‌شود! این خود می‌تواند منبع ایده‌های بسیاری برای یک استایل دانشجویی جذاب باشد.

استایل دانشجوی معماری

استایل دانشجوی معماری

دانشجویان معماری عموما کلاس‌هایشان هم در دانشکده‌های هنر و هم در دانشکده‌های فنی برگزار می‌شود. دانشجویان معماری استایل یکسانی ندارند اما اکثرا علاقه‌ دارند استایل‌شان تماما مشکی باشد! مشخص نیست منشا این علاقه از کجا آمده است، اما پس از مدتی می‌بینید کلاس‌های دانشجویان معماری تقریبا یکدست مشکی می‌شود. می‌توانید از استایل‌هایی کاملا مشکی، مشکی و سفید یا مشکی و توسی استفاده کنید. این جذاب‌ترین ترکیب‌هایی است که با این رنگ خواهید داشت.

استایل دانشجوی پزشکی

استایل دانشجوی پزشکی

تا زمانی که طرح‌تان شروع نشده است، لازم نیست با لباس‌های رزیدنتی و مخصوص بیمارستان در محیط دانشگاهی حاضر شوید! به‌جای آن می‌توانید هر نوع استایل مرتب، شیک و ساده‌ای را برای خود طراحی کنید. مانتوهایی تا سر زانو و شلوارهای راسته می‌توانند گزینه مناسبی باشند. توصیه می‌کنیم حتما از یک کتونی راحت برای تکمیل استایل خود استفاده کنید تا در رفت‌وآمدهای زیاد در محیط دانشکده اذیت نشوید.

استایل دانشجوی حقوق

استایل دانشجوی حقوق

دانشجویان حقوق عموما استایل‌هایی رسمی دارند و از همان ترم‌های ابتدایی دانشجویی خود را برای آینده و حضور در محیط دادگاه آماده می‌کنند. محیط دادگاه یک محیط رسمی و اداری است که باید در آن قوانین پوششی مانند استفاده از مقنعه، استفاده از مانتوی تیره و ساده و شلوارهای راسته و بلند رعایت شود. بنابراین دانشجویان حقوق نیز از همان ابتدا تلاش می‌کنند خود را با این شرایط وفق دهند و عموما از مانتوهای معمولی تیره، شلوارهای جین یا کتان راسته و مقنعه مشکی استفاده می‌کنند.

استایل دانشجوی هنر

استایل دانشجوی هنر

استایل دانشجویی دانشجویان هنر یکی از جذاب‌ترین تیپ‌های دانشجویی است که می‌توانید در محیط دانشگاهی ببینید. دانشجویان هنر همیشه سنت‌شکن بوده‌اند و استایل‌های رنگارنگ و بسیار جذابی را در محیط آکادمیک استفاده کرده‌اند. این مسئله تبدیل به امضای دانشجویان هنر شده است! مانتوها و شومیزهای رنگی، شلوارهای مام‌ استایل و مام فیت و شال‌های بلند و رنگارنگ جزو جدانشدنی استایل دانشجویان هنر است. یک بوت مشکی و یک کوله رنگی جذاب نیز می‌تواند این تیپ بسیار زیبا را تکمیل کند.

استایل دانشجوی پرستاری

استایل دانشجوی پرستاری

دانشجویان پرستاری نیز مانند دانشجویان پزشکی تا زمانی که طرح‌شان آغاز نشده می‌توانند در دانشگاه هر استایل کژوال و ساده‌ای که دوست دارند را استفاده کنند. اما در محیط بیمارستانی و گذراندن طرح، روپوش سفید یا سورمه‌ای جز اصلی استایل آن‌ها است که می‌تواند با یک شلوار جین ساده و راسته ست شود.

استایل دانشجو

سخن پایانی

داشتن یک استایل دانشجویی دخترانه در محیط آکادمیک، دغدغه‌ای است که پیش از شروع ترم ذهن هر دانشجوی دختری را مشغول می‌کند. خصوصا که بسیاری از دانشگاه‌ها قوانین پوششی خاص خود را دارند و نمی‌توان هر مدل استایلی را در آن‌جا امتحان کرد. بنابراین لازم است بر اساس یک‌سری اصول، یک تیپ دانشجویی مرتب و شیک را طراحی و حتما از نکات گفته‌شده برای طراحی استایل دانشجویی خود استفاده کنید.

1 دیدگاه برای “استایل دانشجویی دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.